Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti BO-Solutions, s.r.o.

Článok I. Úvodné ustanovenia

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (“VOP”) upravujú právne vzťahy medzi spoločnosťou BO-solutions, s.r.o., so sídlom Sídlisko Poľana 799/65, 066 01 Humenné, IČO: 54512409, zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov, oddiel Sro, vložka číslo 43947/P (“Poskytovateľ”), a jej zákazníkmi (“Zákazník”).
  2. Poskytovateľ poskytuje odborné služby v oblasti elektroinštalačných prác, vodoinštalačných prác a montáže klimatizácií (“Služby”).
  3. Uzatvorením zmluvy, resp. odoslaním objednávky Služieb Zákazník vyjadruje súhlas s týmito VOP a zaväzuje sa nimi riadiť.

 

Článok II. Objednávka a uzavretie zmluvy

  1. Zákazník objednáva Služby prostredníctvom elektronickej komunikácie, telefonicky alebo osobne, na základe individuálneho dohovoru.
  2. Zmluvný vzťah medzi Poskytovateľom a Zákazníkom vzniká potvrdením objednávky zo strany Poskytovateľa. Potvrdenie objednávky môže mať písomnú, elektronickú alebo telefonickú formu.
  3. Poskytovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku, ak je jej realizácia technicky, kapacitne alebo organizačne nemožná. O odmietnutí objednávky Poskytovateľ bezodkladne informuje Zákazníka.

 

Článok III. Cena a platobné podmienky

  1. Cena za poskytovanie Služieb je stanovená na základe cenovej ponuky vypracovanej Poskytovateľom alebo na základe individuálnej dohody medzi Zmluvnými stranami.
  2. Zákazník je povinný uhradiť cenu za poskytnuté Služby v lehote uvedenej na faktúre, ktorá je vystavená Poskytovateľom po realizácii Služieb alebo výkonov.
  3. V prípade omeškania s kania s \u00fhradou je Poskytovateľ oprávnený požadovať úročk z omeškania vo výške stanovenej platnými právnymi predpismi.

 

Článok IV. Práva a povinnosti zmluvných strán

  1. Poskytovateľ sa zaväzuje:
  1. poskytovať Služby v dohodnutom rozsahu, kvalite a termíne,
  2. dodržiavať platné právne predpisy, normy a technologické postupy pri poskytovaní Služieb,
  3. informovať Zákazníka o akýchkoľvek prekážkach, ktoré by mohli ovplyvniť realizáciu Služieb.
  1. Zákazník sa zaväzuje:
  1. poskytnúť Poskytovateľovi prístup na miesto realizácie Služieb,
  2. zabezpečiť potrebné povolenia a dokumenty potrebné na realizáciu Služieb,
  3. poskytnúť Poskytovateľovi presné a pravdivé informácie potrebné na realizáciu Služieb.

 

Článok V. Reklamácie a záruka

  1. Poskytovateľ zodpovedá za vady Služieb, ktoré vznikli jeho zavinením.
  2. Zákazník je povinný oznámiť Poskytovateľovi vady bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní od ich zistenia.
  3. Poskytovateľ odstráni oprávnené vady v primeranej lehote, ktorá bude dohodnutá so Zákazníkom.
  4. Na poskytnuté Služby sa vzťahuje záruka v trvaní 12 mesiacov od ich odovzdania, pokiaľ nie je v zmluve dohodnuté inak.

 

Článok VI. Ochrana osobných údajov

  1. Poskytovateľ spracúva osobné údaje Zákazníkov v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
  2. Informácie o spracúvaní osobných údajov sú uvedené v Zásadách ochrany osobných údajov dostupných na webovej stránke Poskytovateľa.

 

Článok VII. Záverečné ustanovenia

  1. Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na webovom sídle Poskytovateľa.
  2. Poskytovateľ si vyhradzuje právo na ich jednostrannú zmenu alebo doplnenie. O zmene bude Zákazník informovaný zverejnením aktualizovaných VOP na webovej stránke.
  3. Akékoľvek spory vzniknuté na základe týchto VOP sa budú riešiť prednostne zmierom. Ak sa spor nevyrieši zmierom, bude predložený na rozhodnutie príslušnému súdu Slovenskej republiky.
  4. Tieto VOP sa riadia zákonmi a nariadeniami Slovenskej republiky a Európskej únie.

 

 

V Humennom dňa 12. 12. 2024